Tuesday, January 8

ضجرت مني الحيطان

في النهاية وقبل وبعد كل حاجة
حزني دا ملكي أنا..بمعنى محدش حيقدر مشاعري قدي
وبالتالي بحاول اقلل جدا لومي للناس
متوقعش حاجة
كل اللي كنت محتاجاه النهاردة .. وهوا عيد ميلادي كان حضن
لما لمت اختي لانها محضنتنيش او باستني
قوبلت بعاصفة من التوبيخ والعياط
في رايي انا ملومتهاش على حاجة متستاهلش
انا لومتها على أهم حاجة بالنسبة لي وأنا مبلومش كتير 
قررت اهدا شوية
لما اترصت قدامي مشكلات الفلوس والحياة وصعوبات البدء في حياة جديدة مع شخص كنت بحبه
غلطت نفس الغلطة .. انا مش محتاجة اكتر من حنية
أنا أصلا أصلا مش محتاجة أي حاجة من أي حد
اتقطع جوايا اي حب من أي نوع للشخص دا
مش لنفس السبب اللي بقالي سنين بسمعه
لكن عشان اكتشفت ان زيه زي اختي زي غيره كتير
محدش مدرك حاجتي الماسة لحضن
لقلب ولمشاعر
مش لهدية ولا لبوست على فيسبوك ولا شقة وشبكة و حاجات تانية كتير

 أنا مش زعلانة من حد حقيقي.. يمكن اللي يضايق اني بفتكر ماما في اليوم دا دايما
بس مش هزعل لانها مش عايزاني أزعل
الحمد لله رب العالمين
اللهم ارحمها وارزقني الحنان








No comments: